Uticaj belog vina na zdravlje zuba

Krstarica 27.01.2010 20:11
Uticaj belog vina na zdravlje zuba


Smatra se da kiselina koja se nalazi u belom vinu oštećuje zubnu gleđ.



Najnovija studija nemačkih istraživača sa Johanes Gutenberg univerziteta iz Majnca potvrđuje da belo vino veoma oštećuje naše zube; ali, ukoliko se vino pije dok jedemo sir, taj negativni efekat prosto se neutrališe.

Smatra se da kiselina koja se nalazi u belom vinu oštećuje zubnu gleđ. Eksperiment je urađen u laboratorijskim uslovima tako što je zub odrasle osobe potopljen u belo vino u toku dana. Ispitivanjem zuba po vađenju iz belog vina, otkriven je značajan gubitak kalcijuma i fosfora u zubnoj gleđi.

Navedeno je da belo vino tipa rizling najviše oštećuje zube i može izazvati dugoročne probleme.

Crno vino kao što je "Pinot Noir" nije toliko štetilo zubima. Smatra se da istovremena konsumacija sira i belog vina može da spreči oštećenje zuba.


Izvor



Dodaj komentar
  Anonimni komentar
Ime:
Lozinka:
  Zapamti me na ovom računaru

Naslov:
Pošalji mi svaki odgovor na moj komentar
Pošalji mi svaki novi komentar na ovaj članak