Redovno uzimanje meda - lek za sve boljke
Moćan antioksidant
Od Melanije Grimes još jednom dobijamo potvrdu za teoriju da med, iako sladak, ne šteti dijabetičarima, odnosno onima sa nestabilnim nivoom glukoze u krvi. Na Univerzitetu u Kaliforniji pokazali su da redovno jedenje meda povećava nivo antioksidantnih materija u organizmu. Dvadeset pet osoba jelo je od četiri do 10 kašika meda dnevno tokom mesec dana. Nakon toga utvrđeno je visoko povećanje antioksidativnih materija u organizmu.
Doping iz prirode
Med se uveliko koristi kao brz izvor energije za sportiste, kao
prirodna materija, a ne doping. Zbog visokog nivoa oslobođene energije,
poboljšava se i pamćenje, o čemu se trenutno sprovodi istraživanje na
Univerzitetu u Virdžiniji. Poznat je veliki pozitivan učinak cimeta na
zdravlje ljudi, ali su istraživanja pokazala da je pravi način njegove
upotrebe upravo kombinovanje sa medom.
Bauk za viruse i bakterije
Na Univerzitetu u Kopenhagenu je 200 pacijenata svakog dana dobijalo za doručak mešavinu jedne kašike meda i pola kafene kašičice cimeta. Nakon samo sedam dana, 73 obolela su izjavila da su artritični bolovi nestali, dok je većina pacijenata postala pokretnija i hodala bez bolova. Kod bakterijskih infekcija mokraćne bešike, u čaši vode rastapaju se dve kašike cimeta i kašičica meda. Slična mešavina od tri kašičice cimeta i dve kašike meda smanjuje holesterol za 10 odsto tokom samo nekoliko sati.


