Još jedan dokaz da je crveno meso štetno

Krstarica 31.08.2010 20:41
Još jedan dokaz da je crveno meso štetno


Nemojte jesti veće količine crvenog mesa, poručuje najnovija studija Harvardskog univerziteta. Verovatno ste i ranije čitali o tome da treba jesti što manje crvenog mesa. Najnovija velika studija Univerziteta Harvard u SAD još jednom to potvrđuje.



Ukoliko osobe jedu pileće i ćureće meso umesto svinjskog, junećeg ili jagnjećeg, dolazi do značajnog smanjenja srčanih oboljenja.

Istraživači su posmatrali navike u ishrani preko 84.000 zdravih žena starosti od 30 do 55 godina u periodu dugom 26 godina. Došli su do zaključka da se svaki put kada umesto crvenog mesa konsumirate pileće meso, ribu ili mlečne proizvode sa niskim procentom masti, značajno smanjuje rizik od nastanka srčanih oboljenja.

Crveno meso sadrži tzv. hem gvožđe i zasićene masti, koje su loše za naše srce, dok pileće meso i riba sadrže masne kiseline i nezasićene masti, koje štite naše srce. Iako su u ovu studiju bile uključene samo osobe ženskog pola, istraživači smatraju da isto važi i za muškarce.

Srčana oboljenja su najčešći uzrok smrti u Kanadi. Svakih 7 minuta neko umre od srca ili šloga. Muškarci u 30%, a žene u 31% slučajeva umiru od kardiovaskularnih bolesti.


Izvor



Dodaj komentar
  Anonimni komentar
Ime:
Lozinka:
  Zapamti me na ovom računaru

Naslov:
Pošalji mi svaki odgovor na moj komentar
Pošalji mi svaki novi komentar na ovaj članak