Mlečnim proizvodima protiv dijabetesa
Rezultati istraživanja objavljenog u "Analima interne medicine" pokazali su da to smanjenje može da dostigne i 60 odsto.
Naučnici su došli do tog zaključka obavivši istraživanje na 736 osoba koje je trajalo 20 godina, preneli su francuski mediji.
Dodaj komentar


