Sojinim mlekom protiv povišenog holesterola

Mondo 14.09.2011 09:10
Sojinim mlekom protiv povišenog holesterola


Ako imate povišen holesterol u ishranu treba da uvedete sojino mleko i orahe. Ove namirnice "spuštaju" holesterol efikasnije nego ishrana siromašna mastima.



Ishrana bogata namirnicama koje deluju protiv visokog holesterola u krvi delotvornija je protiv tog problema nego standardni režim za gubitak kilograma s uključenim smanjenjem unosa namirnica bogatih zasićenim mastima, pokazali su rezultati kanadskog istraživanja.

Naučnici su, nakon šestomesečnog ispitivanja na 345 osoba sa povišenim holesterolom u krvi, zaključili da je za njih najdelotvornija ishrana u kojoj dominiraju sojino mleko, orasi i namirnice bogate proteinima, objavljeno je u "Časopisu američkog lekarskog udruženja" - JAMA (Journal of American Medical Association).

Istraživači su, međutim, istakli da način ishrane siromašan masnoćom i dalje treba prihvatiti kao pozitivan po zdravlje.

Izvor



Dodaj komentar
  Anonimni komentar
Ime:
Lozinka:
  Zapamti me na ovom računaru

Naslov:
Pošalji mi svaki odgovor na moj komentar
Pošalji mi svaki novi komentar na ovaj članak